Laatste kilometers - Reisverslag uit Cayo Santa Maria, Cuba van Sandy en Roeland - WaarBenJij.nu Laatste kilometers - Reisverslag uit Cayo Santa Maria, Cuba van Sandy en Roeland - WaarBenJij.nu

Door: Sandy en Roeland

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Roeland

23 Maart 2009 | Cuba, Cayo Santa Maria

Hoi Hoi Hoi,

We hadden nog enkele minuutjes over op onze internet kaart, dus nog snel een kort berichtje. We staan nu klaar met onze valiezen om naar onze voorlaatste bestemming, Santa Clara te vertrekken.

Gisterenavond toch lekker eten gekregen, en Roeland is er natuurlijk weer in geslaagd om zich heeeeeeeeel zwaar te overeten :-)
Hij vond het ook leuk om op zn laatste dagen nog een beetje te verbranden, zodat hij zeker helemaal rood naar huis kan komen :-D

Tegen deze namiddag zitten we dus in Santa Clara, de Che Guevara stad van Cuba.... en Morgenvroeg vertrekken we dan weer naar Havana, waar we de laatste souvenirtjes gaan halen (lees: nog enkele sigaren) aangezien ze in Havana toch goedkoper zijn dan in de andere steden...

Dada nu, of we krijgen het niet meer gesaved binnen de tijd!

Groetjes aan inedereen en een late gelukkige verjaardag aan Kris!

Tataaaaaa
San en Roeland

• 23 Maart 2009 - 15:30

Marcella & Frank:

Bedankt om ons te verwittigen dat we binnen enkele dagen met een rode kreeft in huis gaan zitten !!
    En al bedankt voor de sigaar hé ...